TEAM lanceert ContentTEAM

Acht op de tien Nederlanders van 12 jaar of ouder maakt gebruik van social media blijkt uit recente cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek. Dat is TEAM zeker niet ontgaan, content marketing is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van campagnes geworden. Waar bedrijven het beheer vroeger zelf deden, wordt er nu vaak gevraagd naar specialisten. Het beheer van content marketing doet TEAM nu al geruime tijd voor grote merken als Batavus, Elzinga (specialist in spuitwerk) en MW Bedrijfskleding. Daarnaast biedt TEAM ondersteuning aan merken als Bentacera bij de ontwikkeling van passende online content. Met de komst van Miriam Huizing, de nieuwe content manager van TEAM, wil de organisatie content marketing nog verder professionaliseren en uitbreiden.

Wij geloven in eerlijke en oprechte verhalen. Daarom starten we altijd met een gedegen contentstrategie. Gebouwd uit het unieke DNA van het merk. Eerlijke en geloofwaardige verhalen zorgen ervoor dat merken in het hart van de doelgroep komen. Vooraf worden doelstellingen opgesteld die we nastreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan (indirecte) sales of het vergroten van naamsbekendheid.