Een gezonde zaak

 

Bedrijfsfitness Nederland brengt werk en sport samen. Sportschoolhouders en werkgevers kunnen zich gemakkelijk bij de organisatie aansluiten en op die manier werkende Nederlanders stimuleren om goedkoper de sportschool op te zoeken.

 

Vanuit Bedrijfsfitness Nederland ontstond de wens om haar merk krachtiger te positioneren en een aansprekende identiteit richting zowel sportscholen als werknemers en werkgevers te creëren. Wij als TEAM zijn vervolgens aan de slag gegaan met een creatief communicatieconcept met ‘Een Gezonde Zaak’ als pay-off.

 

Hier bovenop hebben wij verschillende communicatieve middelen uitgewerkt:

 

  • Ontwikkeling corporate identity (huisstijl)
  • Ontwikkeling beleving in de kantoren
  • Ontwikkeling website, e-mailtemplates en e-mailhandtekeningen
  • Contentstrategie, -kalender en productie
  • Promotiematerialen (posters, flyers, brochures, beachflags en meer!)
  • Fotografie 8 key visuals en een aantal making-of video’s.