Het contentTEAM is ons digitale en sociale hart. Elke dag helpen wij verschillende merken met het vertellen van hun merkverhaal via verschillende kanalen. Dit doen we altijd vanuit het DNA van het merk. Zodat de verhalen de doelgroep raken met de juiste boodschap en bijdragen aan het realiseren van de (commerciële) doelstellingen. Hierdoor zijn het geen losse flodders maar verhalen met impact. Wil jij ook je merkverhaal vertellen aan de wereld, maar heb je geen idee hoe? Schakel ons in voor een success story!
Content maken kan iedereen. Maar het ontwikkelen van leuke en creatieve content die je raakt, overtuigt en verbindt is een vak apart. Daarom werken we altijd volgens onderstaand stappenplan. Zo raken jouw verhalen het hart van je doelgroep.
Voordat we aan de slag gaan met het vertellen van jouw merkverhaal aan de wereld, brengen we samen met jou in kaart welke doelstellingen we willen behalen. Gaan we de merkbekendheid vergroten, het aantal fans laten groeien of meer sales genereren? Natuurlijk staan we ook stil bij jouw doelgroep, kanalen, tone-of-voice en de frequentie waarmee we je fans gaan bereiken. Dat vertalen we in een sterke contentstrategie.
Met een stevige strategie als basis geven we invulling aan een contentkalender die bijdraagt aan het behalen van jouw doelen. Een goede mix tussen verhalen in tekst, beeld en video. Deze kalender vormt het fundament voor de productie van de juiste content voor de verschillende kanalen.
Nu is het tijd om vanuit deze strategie en contentkalender dagelijks aan de slag te gaan met het ontwikkelen van verhalen die prikkelen en raken. Dankzij ons social media management dashboard kunnen we berichten inplannen op het juiste moment, inspelen op trends en meten wat het bereik is van de content. Middels maandelijkse rapportages houden we je op de hoogte van de resultaten.