Merkwaardige verhalen

Het contentTEAM is ons digitale en sociale hart. Wij helpen dagelijks verschillende merken met het vertellen van hun merkverhaal via verschillende kanalen. Dit doen we altijd vanuit het DNA van het merk. Zodat de verhalen de doelgroep raken met de juiste boodschap en bijdragen aan het realiseren van de (commerciële) doelstellingen. Hierdoor zijn het geen losse flodders, maar verhalen met impact. Wil jij ook je merkverhaal vertellen aan de wereld, maar heb je geen idee hoe? Schakel ons in voor een successtory!

Werkwijze

Het maken van leuke en creatieve content kan iedereen. Maar het ontwikkelen van content die je raakt, overtuigt en verbindt is een vak apart. Daarom werken we altijd volgens onderstaand stappenplan, want door deze stappen komen jouw verhalen in het hart van je doelgroep.

Contentstrategie

Voordat we aan de slag gaan met het vertellen van jouw merkverhaal aan de wereld, brengen we samen met jou in kaart welke doelstellingen we willen behalen. Gaan we de merkbekendheid vergroten, het aantal fans laten groeien of (in)direct meer sales genereren? Natuurlijk staan we ook stil bij de doelgroep(en), kanalen, tone-of-voice en de frequentie waarmee we je doelgroep gaan bereiken. Dat vertalen we in een sterke contentstrategie.

Contentkalender

Met een stevige strategie als basis geven we invulling aan een contentkalender die bijdraagt aan het behalen van jouw doelen. Een goede mix tussen verhalen in tekst, beeld en video. Deze kalender dient als basis voor de productie van de juiste content voor de verschillende kanalen.

Contentproductie

Met een stevige basis in strategie en een juiste contentkalender gaan we dagelijks aan de slag met het ontwikkelen van verhalen die prikkelen en raken. Dankzij ons social media management dashboard kunnen we berichten inplannen op het juiste moment, inspelen op trends en meten wat het bereik is van de content. Middels maandelijkse rapportages houden we je op de hoogte van de resultaten.